مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

گروه شهری: عیسی شریفی قائم مقام شهردار و معاون امور مناطق شهرداری تهران در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی، تفریحی و رفاهی منطقه 22 از راه‌اندازی مسیری 53 کیلومتری برای تردد بدون توقف شهروندان از شرق به غرب تهران خبر داد.

highway

شریفی با اعلام اینکه این اتفاق خوشایند تا پایان سال 1390 در پایتخت رخ خواهد داد و شهرداری تهران برای محقق شدن این امر تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت، گفت: با احداث این مسیر 53 کیلومتری، از طریق سه‌راه آزمایش، بزرگراه شهید جاوید الاثر متوسلیان، بزرگراه شهید زین الدین و بزرگراه شهید همت تا محدوده ورد آورد شرایط تردد آسان و سریع شهروندان از شرق به غرب تهران و بالعکس فراهم خواهد شد.

شریفی در این برنامه ضمن بازدید از احداث پروژه تفریحی گردشگری آبشار در غرب تهران، بر لزوم توسعه فضای سبز ضلع شرق پروژه به‌ویژه ضرورت درختکاری بیشتر در این محدوده، تاکید کرد. گفتنی است پروژه تفریحی گردشگری آبشار در 2فاز با حدود 200 هکتار وسعت در محدوده شمالی ارتفاعات منطقه 22 در حال احداث است و با دستمایه‌ای از سنگ و چوب، همگون با طبیعت ساخته شده و اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این پروژه شامل امکانات متمایز تفریحی شامل آبشارها، برکه‌ها، باغ‌های گل و میوه و باغ‌های ایرانی و... است و با هدف تامین سرانه‌های تفریحی گردشگری در پهنه غربی پایتخت مراحل پایانی احداث را طی می‌کند. شریفی همچنین از احداث ادامه بزرگراه شهید همت بازدید کرد. پروژه احداث ادامه بزرگراه شهید همت حد فاصل بلوار پژوهش تا انتهای محدوده شهرداری منطقه 22 به طول 1.8 کیلومتر اکنون با حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی توسط معاونت اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در محدوده شمال غربی تهران در حال اجراست.

کد خبر 123533

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز